ویژگی‌های تیزر تبلیغاتی موفق

تیزر تبلیغاتی چیست؟

ویژگی‌های تیزر تبلیغاتی موفق:قبل از پاسخ دادن به سوال تیزر تبلیغاتی چیست؟ ابتدا بهتر است توضیح کوچکی درباره کلمه ” تیزر ” بدهیم. تیزر در اصطلاح به رفتاری که در آن کامل نشان ندادن چیزی و یا کامل نگفتن حرفی باعت ایجاد حس کنجکاوی در طرف مقابل می‌شود، گفته می‌شود. تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی تبلیغاتی است که راجع به محصول اطلاعات کامل نمی‌دهد. تیزر تبلیغاتی در تلاش است تا با ایجاد حس کنجکاوی در بیننده، تا زمان رونمایی کامل محصول، ذهن او را مشغول نگه دارد. هدف تیزر تبلیغاتی جلب توجه گسترده و ایجاد هیجان در مصرف‌کننده از طریق کنجکاو نمودن او است.

انواع تیزرهای تبلیغاتی

  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر تبلیغاتی انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

موارد استفاده از تیزر تبلیغاتی

شما می توانید از تیزرهای تبلیغاتی ساخته شده برای خود، در هر مکانی استفاده کنید و برند خود را مطرح نمایید. در زیر به برخی از متداول ترین محل های نمایش تیزر اشاره می کنیم:

  • نمایش تیزر در رسانه های جمعی مثل تلویزیون و رادیو و …
  • اکران تیزر در نمایشگاه ها
  • نمایش آگهی در کنفرانس ها و سمینارها
  • پخش فیلم تبلیغاتی در سالن های انتظار و استراحت سازمان
  • پخش در رسانه های تصویری عمومی و تخصصی به منظور تبلیغات
  • پخش در مابین فیلم ها و سریال های خانگی
  • تولید فیلم به منظور ارائه گزارش عملکرد سازمان
  • پخش فیلم در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهرها
  • استفاده در هتل ها و تالارها
  • استفاده در فیلم های آموزشی
  • استفاده در شبکه های اجتماعی
  • استفاده در وب سایت های اشتراک گذاری فیلم
  • استفاده در وب سایت شرکت

ویژگی‌های تیزر تبلیغاتی موفق

هنگامی که تیزر یک پیام تبلیغاتی دارد، معمولا تمام هدفگذاری ها و سوالات مخاطب را به سمت همان پیام تبلیغاتی روانه می کند.اما وقت هایی که تیزر شما چند پیام داشته باشد، باید ماهیت پیام ها را سنجید و استراتژی و سناریویی خلاقانه برای معرفی پیام ها در تیزر بکار گرفت. انتخاب قالب کاری در ساخت تیزر نیز اهمیت زیادی دارد. منظور از قالب کاری یا قالب  آگهی، انتخاب لحن و سبک تیزر است. اینها زیر مجموعه ی استراتژی تبلیغاتی هستند. قالب های متنوعی برای ساخت تیزر وجود دارند که بر اساس نوع محصول، سابقه و رویکرد شرکت سفارش دهنده و پیام تبلیغ می توان از آنها استفاده کرد. بعضی از تیزرها یک قالب مشخص دارند (تیزرهای کوتاه) و برخی دیگر آنها دارای چندین قالب بهم مرتبط (تیزرهای بلند) هستند. از پر طرفدارترین قالب های تیزر تبلیغاتی می توان به قالب داستانی، نمایشی، طنز و فکاهی و جدی و احساسات برانگیز اشاره کرد. البته احساسات برانگیز بودن به ژانر و قالب تیزر بستگی ندارد، بلکه حتی یک تیزر کمدی هم می تواند بسیار احساسات برانگیز باشد. برانگیختن احساسات فقط به معنی در آوردن اشک مخاطب نیست. در ساخت یک آگهی تبلیغاتی تلویزیون تمامی موارد مورد اشاره در بالا مهم هستند اما همواره مهمترین عامل خلاقیت است. اگر بخواهیم ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی موفق را به اختصار بیان کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ارائه ی بهترین ایده های خلاقانه که بتواند مفهوم مورد نظر را در ذهن بیننده حک کند.
  • گنجاندن زیبایی های دیداری و شنیداری که موافق با سلیقه ی مخاطب باشد
  • شناخت ذهنیت و طرز فکر مخاطبین و ارائه ایده های برای انتقال پیام تبلیغاتی به نحوی که از فیلتر ذهنی مخاطب عبور کند.
  • شناخت نیازها، خواسته ها و اهداف مشتریان و هدف گذاری تیزر بر این مبنا
  • داشتن سناریو قوی و گویا کا کاملا همراستا با اهداف تیزر باشد
  • استفاده از عوامل متخصص برای ساخت تیزر مانند کارگردان، تصویر بردار، طراح صحنه، صدابردار و …
  • مونتاژ و تدوین حرفه ای فیلم و افزودن آیتم های گرافیکی مناسب به تیزر
  • استفاده از موزیک متناسب و تاثیر گذار

 ویژگیهای تیزر تبلیغاتی خوب و موفق

  •    به یاد ماندنی هستند.
  • معرف برند شما است.
  • مخاطبان هدف را به دست می‌آورد.
  • با احساسات مخاطب ارتباط برقرار می‌کند.
  • احساس نیاز به محصول و خدمات را در شما ایجاد می‌کند.

 تعرفه تیزرهای تبلیغاتی

همان‌طور که می دانید، بازار در تمام شاخه‌های کسب ‌وکار، بسیار رقابتی است و برای پیروزی در این رقابت بایستی محصولات خود را با بیشترین تأثیرگذاری به دیگران نشان دهید.تیزر تبلیغاتی این امکان را فراهم می‌کند که با در نظر گرفتن یکسری عوامل، محصول بسیار جذاب به نظر برسد و مخاطب تشویق به خرید آن شود.

تیم راد سایت با در نظر گرفتن تمام نکات کمی و کیفی، تعرفه‌ای مناسب برای شما عزیزان ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاع بیشتر از تیزرهای تبلیغاتی و تعرفه آن‌ها و همچنین طراحی وب سایت،سفارش تیزر تبلیغاتی،تیزر تبلیغاتی ارزران،سفارش موشن گرافی و … می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X